סמוטריץ אסיר : חב"ד אינפו - חדשות חב"ד בארץ ובעולם - page 2 - נתניהו יודע שלא נשב עם ליצמן וסמוטריץ׳, ובטח לא איתו כראש ממשלה.. היום גולן פרסם תמונה של חכ מימינה במדי אסיר. בצלאל סמוטריץ' תוקף את בנט ושקד. פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אסיר בטחוני בכלא קציעות, בגין נסיון רצח ופציעה בנסיבות מחמירות של סוהרים בכלא על רקע לאומני. נפתלי בנט ואיילת שקד הציגו מצג שווא אך המשיכו לעמול על ממשלת שמאל (צילום: בזמן שטילים עפו על ישראל וכולנו ישבנו בממ.

נולד בחיספין שברמת הגולן וגדל בבית אל. שרון גל מנסה להוציא גינוי לאלימות מיור בלד. כל הדהוד כזה שלך את השקרים האלה רק יגדיל את גובה התביעה. חכ סמוטריץ הגיב לסרטון שפרסם חכ גולן עם מידע שקרי, לכאורה. מוקדם יותר, יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ', תקף בחריפות את בנט ושקד:

חב"ד אינפו - חדשות חב"ד בארץ ובעולם - page 2
חב"ד אינפו - חדשות חב"ד בארץ ובעולם - page 2 from chabad.info
דיווחים, מבזקי חדשות, פרשנויות, מאמרי דעה, תחקירים וסקופים בלעדיים. מוקדם יותר, יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ', תקף בחריפות את בנט ושקד: הניצחון הגדול של סמוטריץ' בקלפי הוא הישג של נתניהו, אבל גם לא מעט שלו ושל וצוות הקמפיין שלו שהציג קמפיין געוואלד אפקטיבי • את ההישג הזה יידרש לממש אם יגיע לכדי כך. בזמן שאתם ישבתם בממד תחת אלפי טילים ששוגרו על ידי חמאס. אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. בנט ושקד עשו תרגיל הונאה. אתה רוצה להגן על ההתיישבות? תודה על התמיכה הבלתי מעורערת שלכם בזכ.

נתניהו יודע שלא נשב עם ליצמן וסמוטריץ׳, ובטח לא איתו כראש ממשלה.

ליאור שליין והחברים חוזרים עם מוסף ההדתה השבועי, והפעם: אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. אתה רוצה להגן על ההתיישבות? יור מפלגת הציונות הדתית טען בהצהרה שקיים בכנסת, שראשי מפלגת ימינה: סמוטריץ' התייחס גם לזה, הוא אמר שגם נתניהו לא עושה מספיק בשביל להקים ממשלת ימין, הוא קרא. סמוטריץ בחר לא לבחור צד. תודה על התמיכה הבלתי מעורערת שלכם בזכ. הרי מבחינתו של בצלאל סמוטריץ'. בנט ושקד עשו תרגיל הונאה. אולג מיכאלוב, בן 48 ומוכר למשטרה, נפצע קשה. יור מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מסר הצהרה בכנסת, וטען כי ראשי מפלגת ימינה נפתלי בנט ואיילת שקד עדיין פועלים להקמת ממשלת שינוי, ואף פנו אליו באמצעות שליחים כדי לצרף אותו אליה. מוקדם יותר, יור הציונות הדתית, חכ בצלאל סמוטריץ', תקף בחריפות את בנט ושקד: בנט ושקד הציגו מצג שווא אך המשיכו לעמול על ממשלת שמאל (צילום:

אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). במסגרת אותם לחצים המופעלים על בנט, יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מסר אתמול הצהרה שבה תקף את ראשי מפלגת ימינה. פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אסיר בטחוני בכלא קציעות, בגין נסיון רצח ופציעה בנסיבות מחמירות של סוהרים בכלא על רקע לאומני. בכיר בכחול לבן אחרי המפגש עם נתניהו וריבלין: בממשלה השלושים וארבע כיהן כשר התחבורה.

בן גביר: אסיר את תמונת גולדשטיין למען אחדות - סרוגים
בן גביר: אסיר את תמונת גולדשטיין למען אחדות - סרוגים from www.srugim.co.il
יור מפלגת הציונות הדתית טען בהצהרה שקיים בכנסת, שראשי מפלגת ימינה: במסגרת אותם לחצים המופעלים על בנט, יור הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מסר אתמול הצהרה שבה תקף את ראשי מפלגת ימינה. ממשלה עם רעמ גורמת לאויב להרים ראש. הרדימו את מצביעים הימין ויצרו מצג שווא שלפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק. בנט ושקד הציגו מצג שווא אך המשיכו לעמול על ממשלת שמאל (צילום: סמוטריץ׳:המפכל יורק בפרצופם של אזרחי ישראל הבעיה היא לא עוד כוחות. (כא) לִשְׁמֹעַ אֶנְקַת אָסִיר לְפַתֵּחַ בְּנֵי תְמוּתָה. הייתה תחושה מזויפת כאילו יש אחראי.

בנט ושקד יצרו מצג שווא לפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק.

גנץ ממשיך להחרים את סמוטריץ׳ וליצמן ערוץ 7. אנחנו לא פחות ימנים מברוך מרזל(וצ), אולי אפילו יותר. ~ מקור. הרשות הפלסטינית היא נטל והחמאס הוא נכס. ~ ראיון בערוץ הכנסת, 7 באוקטובר 2015. אני הומופוב גאה. ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם). הייתה תחושה מזויפת כאילו יש אחראי. תודה על התמיכה הבלתי מעורערת שלכם בזכ. סמוטריץ' כבר מבין שהוא יהיה האשם בכישלון הקמת ממשלת הימין, ולכן הוא התחיל לירות לכל הכיוונים בצורה היסטרית. יור מפלגת הציונות הדתית טען בהצהרה שקיים בכנסת, שראשי מפלגת ימינה: בנט ושקד עשו תרגיל הונאה. ליאור שליין והחברים חוזרים עם מוסף ההדתה השבועי, והפעם: בממשלה השלושים וארבע כיהן כשר התחבורה. המפגש המרגש של אלירז שדה ואילנית לוי. הרדימו את מצביעים הימין ויצרו מצג שווא שלפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק.

לפני שעתיים, עמד כאן בצלאל סמוטריץ' ושיקר לציבור בפנים. שרון גל מנסה להוציא גינוי לאלימות מיור בלד. ליאור שליין והחברים חוזרים עם מוסף ההדתה השבועי, והפעם: 3 פצועים בתאונה עם מעורבות אוטובוס בהרצליה. גנץ ממשיך להחרים את סמוטריץ׳ וליצמן ערוץ 7.

שירות לגולשים: גליון 'התמים' לקריאה און-ליין - חב"ד אינפו
שירות לגולשים: גליון 'התמים' לקריאה און-ליין - חב"ד אינפו from chabad.info
בממשלה השלושים וארבע כיהן כשר התחבורה. תודה על התמיכה הבלתי מעורערת שלכם בזכ. כל הדהוד כזה שלך את השקרים האלה רק יגדיל את גובה התביעה. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. 12:46 26.05 מראענה ניסתה לייצר סימטריה במליאה, כך סמוטריץ' הגיב | צפו. יור מפלגת הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' מסר הצהרה בכנסת, וטען כי ראשי מפלגת ימינה נפתלי בנט ואיילת שקד עדיין פועלים להקמת ממשלת שינוי, ואף פנו אליו באמצעות שליחים כדי לצרף אותו אליה. הלב של חברי ימינה נקרע ממה שקורה. בכיר בכחול לבן אחרי המפגש עם נתניהו וריבלין:

בזמן שאתם ישבתם בממד תחת אלפי טילים ששוגרו על ידי חמאס.

סמוטריץ' כבר מבין שהוא יהיה האשם בכישלון הקמת ממשלת הימין, ולכן הוא התחיל לירות לכל הכיוונים בצורה היסטרית. חדשות מהארץ ומהעולם, מבזקים ועדכונים שוטפים בזמן אמת. הייתה תחושה מזויפת כאילו יש אחראי. בנט ושקד הציגו מצג שווא אך המשיכו לעמול על ממשלת שמאל (צילום: 12:44 26.05 אסון הרכבל באיטליה: בצלאל סמוטריץ', יור מפלגת הציונות הדתית, שר התחבורה והבטיחות בדרכים לשעבר‎. בנט ושקד יצרו מצג שווא לפיו ממשלת השינוי ירדה מהפרק. נכון, אני לא רגיל להודות על טוב שנופל בחלקי, בעיקר בגלל התחושה הטבעית שנוצרת, אחרי שהדבר הטוב כבר ברשותי, שממילא מגיע לי, אז מה יש. העיקר שהוא לא יקבל החלטה איפה להיות. בכיר בכחול לבן אחרי המפגש עם נתניהו וריבלין: היום גולן פרסם תמונה של חכ מימינה במדי אסיר. הלב של חברי ימינה נקרע ממה שקורה. נולד בחיספין שברמת הגולן וגדל בבית אל.

אני הומופוב גאה ~ מקור (ביקש לחזור בו לאחר שפורסם) סמוטריץ. אלצ'ין אבשייב, אסיר משוחרר בן 34, נהרג אמש (חמישי) כשאלמונים פתחו באש לעבר פיצוצייה ברחוב הלל יפה בחדרה.